Opret Bruger / Login
Lukket beta version 1.0

BÆREDYGTIGHED SPILLER EN STIGENDE ROLLE 

2/3 af danskere indtænker bæredygtighed i deres indkøb.
“2019 Landbrug- og Fødevareministeriet”
De fleste ved godt at bæredygtighed er et at de stærkeste konkurrenceparametre i dag. Hvis du kan vise dine kunder, at de produkter du sælger, er klimapositive, står du utroligt stærkt i deres øjne. Og det er uanset om du sælger frikadeller, cherrytomater eller lakridspiber.
"Som klimaambassadør gør du det let for dine kunder at træffe et bæredygtigt valg, når de handler"
Her kan kunderne nemlig med god samvittighed vælge oksekød, lam eller mejeriprodukter, fordi de ved, at der er blevet kompenseret for den CO2, som er blevet udledt i forbindelse med at producere produktet.

KLIMAMÆRKET

Summen af hele værdikæden.
Når et fødevareprodukt er mærket klimaPositiv®, betyder det at det har en positiv indvirkning på klimaet, frem for neutral, og det skal vises til dine kunder.
"Synliggør at dine produkter er positive for klimaet, ved at sætte vores klimamærke på din emballage"
Herudover kan du personificerer og værdiopbygge dit engagement, via de bagvedliggende historier, samt billeder og videoer fra vores projekter.
EatCo2 2020-2021 – alle rettigheder forbeholdes ©
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram